Itt az eddigi legdurvább Tesla-baleset
Eddig is sokat lehetett hallani arról, hogy a Tesla mennyire biztonságos autó, de ezt most élesben is bizonyította.
Eddig is sokat lehetett hallani arról, hogy a Tesla mennyire biztonságos autó, de ezt most élesben is bizonyította.
Európa legforgalmasabb autópályái mentén 400 gyorstöltő-állomás kiépítését kezdik meg 2017-ben.
Remek látványterv készült a Model S-ről, és reméljük, hogy Elon Muskhoz is eljut.
A Volskwagen a dízelekkel kivonul Amerikából, a Daimler nem. De mindkét cég az elektromos hajtásláncokban látja a fejlődési irányt. A Daimler éppen ezért 10 milliárd eurót költ villanyautó-fejlesztésre.
A hibrid és elektromos autók egyik legnagyobb előnye a nyugodt utazást biztosító csönd, ami nem csak a kabinban, de a külső környezet számára is jóval alacsonyabb zajterhelést jelent. Igaz, ez eléggé balesetveszélyes.
Egy német lap belső forrásra hivatkozva egy újabb elektromos autóról szerzett tudomást.
Jócskán el vannak maradva az európai és a japán gyártók a Teslától az elektromos autók fejlesztésében. A hétvégén azonban több nagyratörő tervet is közöltek.
Tíz villanyautó-modellt dobna piacra a következő években a német autógyártó.
A Model 3 elvileg 2017 második felében érkezhet meg a tulajdonosokhoz, a gyakorlatban azonban másként lehet.
Orbán Viktor és Donald Trump kedélyesen évődött egymással, Mészáros Lőrincről pedig kiderült, nem valami bőkezű tulaj. Nő a minimálbér, az autóáram viszont nem lesz ingyen, és továbbra sem tudjuk, mi van a kólában. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A rajongók nagyon várják, Elon Musk szerint már nincs sok hátra a bemutatóig.
Az NGM már dolgozik az elektromos autók által vételezhető áram árszabályozásán. Csak amíg nincsenek meg az új tarifák, addig lehet ingyen tankolni az áramot. Az már biztos, hogy az áram nem lesz hatósági áras, és nem terheli majd jövedéki adó.
A gép a környezet minden egyes részletére odafigyel, és megállás nélkül elemzi az adatokat. A szenzorok pedig megállás nélkül dolgoznak.
Két nap alatt közel 600 ezren látták, ahogy a Model S megmenekült a balesettől.
Egy szoftverfrissítésnek köszönhetően még gyorsabban gyorsul a Model S, ami már eddig is a határokat feszegette.
A japánok 2020-ra ígérik az első konnektoros autójukat, ami tisztán elektromos meghajtást kap majd.
2018 végén, 2019 elején indul az Audi elektromos autók sorozatgyártása Győrben, s ekkor kezdik meg az elektromos motorok előállítását a magyarországi üzemben.
Kár szépíteni, eddig maximum marketing célból gondolkoztak el a vállalkozások teljesen elektromos flottán. A magasztos célokat - mint a környezet megóvása és a tisztább városi levegő elérése - darabokra törték a piszkos anyagiak, mivel az e-autók drágábbak hagyományos társaiknál. Az új állami támogatási rendszer azonban változtathat ezen, jelentősen csökkentve a megtérülési időt, a zöld rendszámmal pedig egy flotta esetében százezreket spórolhatunk az ingyenes parkolással.
A csehek 2019-re ígérik az első félig elektromos Skodát, és azt is megmondták, melyik modellt szánják ilyen irányú fejlesztésre.
Az amerikai Workhouse cég a W-15 nevű járművével meg is mutatta hogyan képzeli a platós áruszállítók elektromossá alakítását.