#elektromos autó




Na mibe öl 10 milliárd eurót a Daimler?
 

Na mibe öl 10 milliárd eurót a Daimler?

A Volskwagen a dízelekkel kivonul Amerikából, a Daimler nem. De mindkét cég az elektromos hajtásláncokban látja a fejlődési irányt. A Daimler éppen ezért 10 milliárd eurót költ villanyautó-fejlesztésre.

MTI MTI



Mindenki a Tesla babérjaira törne
 

Mindenki a Tesla babérjaira törne

Jócskán el vannak maradva az európai és a japán gyártók a Teslától az elektromos autók fejlesztésében. A hétvégén azonban több nagyratörő tervet is közöltek.

MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu



És akkor a kólagyár nem árulta el a titkát
 

És akkor a kólagyár nem árulta el a titkát

Orbán Viktor és Donald Trump kedélyesen évődött egymással, Mészáros Lőrincről pedig kiderült, nem valami bőkezű tulaj. Nő a minimálbér, az autóáram viszont nem lesz ingyen, és továbbra sem tudjuk, mi van a kólában. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.

hvg.hu hvg.hu


Megfeji a kormány a villanyautók tankolását
 

Megfeji a kormány a villanyautók tankolását

Az NGM már dolgozik az elektromos autók által vételezhető áram árszabályozásán. Csak amíg nincsenek meg az új tarifák, addig lehet ingyen tankolni az áramot. Az már biztos, hogy az áram nem lesz hatósági áras, és nem terheli majd jövedéki adó.

MTI MTI






Kiszámoltuk, hány év alatt térül meg, ha elektromos flottára vált
 

Kiszámoltuk, hány év alatt térül meg, ha elektromos flottára vált

Kár szépíteni, eddig maximum marketing célból gondolkoztak el a vállalkozások teljesen elektromos flottán. A magasztos célokat - mint a környezet megóvása és a tisztább városi levegő elérése - darabokra törték a piszkos anyagiak, mivel az e-autók drágábbak hagyományos társaiknál. Az új állami támogatási rendszer azonban változtathat ezen, jelentősen csökkentve a megtérülési időt, a zöld rendszámmal pedig egy flotta esetében százezreket spórolhatunk az ingyenes parkolással.